jueves, 13 de noviembre de 2008

Hi ha coses que molesten

L'altre dia a classe vam veure una pàgina que feia perodia amb un noi que maltractava, de diverses formes, als banners de qualsevol tipus de publicitat.
Això que en un primer moment fa certa gràcia, hauria de començar a preocupar a la gent del sector de la publicitat digital. La interactivitat amb aquest home (castigador de banners) porta a una pàgina que explica quin tipus de publicitat s'adeqüa a cada un dels targets. Així doncs, podem pensar que, si dirigim el nostre banner al públic que ens interessa, realment aquest el rebrà, el mirarà i tindrà cert impacte sobre ell. Però no sé perquè, tinc la impressió que això no és així. I dic això perquè ni els pròpis estudiants de publicitat podem aguantar la gran quantitat de banners que apareixen en les pàgines d'internet i molt menys els intrussius i per mostra, l'altre dia.
Estavem cercant informació a la xarxa i vam obrir diverses pàgines de diàris virtuals, en cada una d'elles apareixia publicitat intrussiva tansols obrir la pàgina. Quan la vam haver d'obrir per segona vegada ja estavem totes histeritzades! És normal que la gent del pròpi sector s'estressis amb aquest tipus de publicita? No molesta massa? És eficaç o pel contrari crea rebuig cap a l'usuari? Hi ha altres maneres de fer publicitat molt més sutil que potser seria més eficaç. No són més eficaços els banners que estan allà quiets i que si vols els clickes i sinó no? Almenys no et molesten i no els hi agafes mania, no?

No hay comentarios: