martes, 25 de noviembre de 2008

Atrapalo.com

Fa ja un temps que sembla que la interactivitat amb els usuaris, sigui a través del mitjà que sigui, és un estat fundamental de la publicitat.
Molts anunciants i agències de publicitat busquen dia rere dia noves formes innovadores per a generar aquesta interactivitat.
Està clar que perquè els usuaris interactuin se'ls hi han d'oferir aventatges especials o situacions divertides per tal que aquests s'enganxin.
El mitjà televisió, sembla que manca d'aquesta interactivitat però no per això l'hem de deixar de banda ja que aquesta moltes vegades ens pot servir de plataforma per fer que l'usuari entri a la xarxa i interactui amb la marca o producte, creant així un contacte directe i aconseguint que s'hi senti reconegut o si menys no que en tingui alguna percepció.
Un bon exemple d'utilització de la televisió com a plataforma per fer que els usuaris vagin a la xarxa és el de la companyia atrapalo.com, una campanya que va ser galardonada al Festival el Sol de Sant sebastian.

3 comentarios:

Laia dijo...

quina gràcia, està molt bé això xD, quina agència l'ha fet?

publicidad-ética-y-derecho.blogger.com dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Paula dijo...

L'HA FET DOUBLEYOU, ESTÀ BÉ, OI? ES ORIGINAL