miércoles, 19 de noviembre de 2008

No és tan fàcil guanyar diners...

Ai, que dura la vida dels estudiants... avui em trobo aquí, davant del blog i pensant que no sé que escriure, que se'm acaben les idees sempre paralant del mateix tema. No seria més fàcil parlar de coses varies? En fi, és el que toca, però el més frustrant és que mentre estic fent això no puc estar treballant i si no estic treballant no tinc ingressos i si no tinc ingressos no podré sortir i si no puc sortir em convertiré en una persona antisocial...aaagggh! prou! prou! prou!
ara em dedicaré a buscar formes de guanyar diners per internet, segur que m'ho posaran ben fàcil.
Faig la prova i al posar al buscador del google 'ganar dinero internet', em surt mé d'una pàgina web que m'ho posa més que fàcil. A canvi de contestar unes enquestes periòdicament m'envien punts que els puc bescanviar per premis. Vaja, això no són diners, però com a mínim tinc alguna cosa.
Altres m'ofereixen participar en sortejos o fins i tot fer apostes.
I tot això... no penseu pas que ho ofereixin a canvi de res, eh! Perquè la vida no és tan simple. A canvi em demanen a cada moment les meves dades. Molts poden pensar que no passa res perquè les tinguin, els hi dono un correu on hi envii tot l'spam i ja està. Però vaya rollo, tu... tenir un correu només per això. Perquè no ens diuen les coses clares? Per què ho pinten tan fàcil això de guanyar calers si en realitat no ho és? Crec que a partir d'aquí ens podem començar a plantejar l'ètica d'algunes d'aquestes pàgines web...

No hay comentarios: